Produkty bezglutenowe

Zdrowie to podstawa, dlatego tutaj dzielimy się skutecznymi poradami i metodami na zdrowy, silny organizm. Masz sprawdzone patenty, którymi możesz się podzielić? Pisz śmiało!
Awatar użytkownika
Agosia
Posty: 174
Rejestracja: 04 sty 2019, 15:12

Produkty bezglutenowe

Post autor: Agosia »

Zaczełam do swojego życia wprowadzać coraz więcej elementów zdrowej żywności. Bardzo dobrze to na mnie działa. Chce zaopatrzyć się w większość rzeczy z jakiegos sprawdzonego źródła. Wstępnie w tym sklepie https://zawszenaturalnie.pl/10-zdrowa-zywnosc mają bardzo dużo produktów, które mogłyby mi sie przydać. Gdzie kupujecie zdrową żywność? Lokalnie czy przez internet?
Awatar użytkownika
bahamamama
Posty: 303
Rejestracja: 22 maja 2019, 15:17

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: bahamamama »

Na szczęście nie mam alergii na gluten
Awatar użytkownika
Sylwia
Posty: 523
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:12

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: Sylwia »

A jaka mąka bezglutenowa jest Waszym zdaniem najlepsza? Teraz jest w sklepach sporo takich mąk, ja ostatnio próbowałam mąki migdałowej ze sklepu https://jawo2008.pl/140-maka-migdalowa.html i musze przyznać, że jest całkiem smaczna :) A Wy jakiej mąki bezglutenowej mieliście okazję używać?
Awatar użytkownika
riadna
Posty: 66
Rejestracja: 12 mar 2019, 19:56

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: riadna »

a u mnie sie okazalo, ze ma alergie na gluten... nie wiem jak ja sobie poradze z wyeliminowaniem go z diety.. masakra.. poki co szukam wszelkiej wiedzy na ten temat i trafilam na fajny artykul https://tantumnatura.pl/gluten-co-to-je ... szkodliwy/
Awatar użytkownika
modnisia
Posty: 121
Rejestracja: 31 sty 2019, 16:41

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: modnisia »

W marketach jest mały wybór jeśli chodzi o takie produkty,. Sama zamawiam głównie przez internet jakieś smakołyki bo inaczej to bym nic nie jadła. Takie wafle https://www.bee.pl/fiorentini-wafle-gry ... 15452.html to są dostępne tylko na tej stronie, nigdzie indziej ich nie widziałam
Awatar użytkownika
Antoni21
Posty: 118
Rejestracja: 23 paź 2019, 20:29

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: Antoni21 »

Dobrze, że coraz więcej mówi się o alergiach pokarmowych. To szczególnie istotna kwestia w przypadku maluchów. W https://urodaizdrowie.pl/przyczyny-i-ob ... e-u-dzieci znajdziecie więcej informacji na temat alergii na mleko krowie. To bardzo ważna rzecz.
płaczka

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: płaczka »

ja szukalam teraz czegos na swieta dla synka bez glutenu ale kurczee ciezko o jakies slodycze :( moze wy cos polecicie?
Awatar użytkownika
jimka
Posty: 98
Rejestracja: 11 mar 2019, 11:20

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: jimka »

Niby juz grudzien sie zaczal, ale w rosmannie sa kalendarze adwentowe weganskie bez glutenu https://www.rossmann.pl/Produkt/Czekola ... 34310,8416 :) ja juz drugi rok z rzedu go kupuje i jest naprawde super a synek na bank sie ucieszy ze moze otwierac okienka :D
Łukasz

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: Łukasz »

Nawet nie widzieliśmy że coś takiego jest, dzięki, jutro lecę szukać, może jeszcze będzie w rossku😍😍😍😍😍
Awatar użytkownika
modnababka
Posty: 60
Rejestracja: 16 sty 2020, 15:43

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: modnababka »

@jimka jak to weganskie???!!! no nie gadaj, ze cos takiego jest!! to ja w te pędy jutro do rossmana
ómartarn

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: ómartarn »

Wyroby orkiszowe są na pewno dobrymi produktami bezglutenowymi. Polecam wam zajrzeć na stronę https://diogra.pl/ Znajdziecie tam szeroki wybór produktów spożywczych tego typu. Sama regularnie kupuję u nich żywność bezglutenową.
kamiś

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: kamiś »

Na pewno warto sobie zerknąć tutaj https://zakreconysloik.com.pl/pl/p/Zure ... 320ml/3912 . Znajdziecie tam wszystko w jednym miejscu. Można tam zrobić kompleksowe i przede wszystkim bezpieczne zakupy. Myślę, że warto dbać o swoje zdrowie i zdrowie swoich najbliższych. Żywność świetnej jakości, to podstawa.
Iśka33

Re: Produkty bezglutenowe

Post autor: Iśka33 »

No to może w takim razie warto zastanowić się nad taką opcją jak dieta odchudzająca szczególnie te świeżo wyciskane, jak nie masz wyciskarki i nie wiesz jaką kupić, ale też skutecznie przeprowadzić taki detoks sokowy dla wzmocnienia organizmu, odporności i lepsze samopoczucia to zajrzyj sobie na stronę SportFoodSoki i przekonajcie się jak będą Wam w stanie odpowiednio pomóc ;)
ODPOWIEDZ